דברי רה"מ ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד 27.11.17

מחר אני אצא בבוקר לקניה ואחזור בלילה. אני נוסע להשבעתו של ידיד שלי, נשיא קניה אוהורו קניאטה, ושם יהיו גם במפגש משותף עשרה מנהיגים אפריקאים שאני מתכוון לשוחח עימם. 
 
אני מזכיר לכם שזה הביקור השלישי שלי באפריקה בשנה וחצי וזה אומר לכם גם על החשיבות שאנחנו בישראל מייחסים לאפריקה ולא פחות מזה על החשיבות שאפריקה מייחסת להידוק היחסים עם ישראל.
 
כמה ימים לאחר מכן אני מוזמן לדבר בפני שרי החוץ של האיחוד האירופי ויום קודם לכן אני אפגש עם ידיד נוסף, עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, ואדבר איתו על המצב בסוריה ובלבנון מול איראן וכדומה.
 
לאחר מכן אני אצא לביקור גומלין אצל ידידי נרנדרה מודי נשיא הודו. אנחנו פותחים את הביקור, לא בתוך המים, אבל בעיר הולדתו, אם אינני טועה אולי כפר הולדתו בחבל גוג'רט בהודו - וממשיכים משם.
 
אני מציין לכם את זה משום שמובן לכם מהדוגמאות הללו וכמובן מכל מידע נוסף שישראל נמצאת בפריחה מדינית חסרת תקדים, לא היה דבר כזה, גם מבחינה מדינית, גם מבחינה ביטחונית, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה חברתית, ישראל נמצאת במצב הטוב ביותר מאז הקמתה.
 
זה לא שחסרים אתגרים - ישנם אתגרים רבים, אנחנו לא מטייחים אותם ולא מתעלמים מהם. להפך, אנחנו בונים את העוצמה המגוונת כדי להתמודד איתם. 
 
אני חושב שזו הממשלה הטובה ביותר למדינת ישראל, אני חושב שגם אתם חושבים ככה וגם רבים מאזרחי ישראל חושבים כך.
 
לכן אני רוצה קודם כל להודות לשרים ולחברי הכנסת על שיתוף הפעולה בהישגים הללו למען מדינת ישראל. ואני רוצה גם להודות לשותפים הקואליציוניים שלנו, שבחרו להמשיך לשתף פעולה באחריות למען אזרחי ישראל.
 
הממשלה הזאת חזקה, הממשלה הזאת יציבה, ואנחנו נמשיך לעבוד יחד למען מדינת ישראל ולמען אזרחיה.