דברי רה"מ נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד 20.7.15

ביום שבו שליט איראן חוזר שוב על כוונתו להשמיד את מדינת ישראל, מועצת הביטחון של האו"ם נותנת הכשר למדינה שמפרה באופן שיטתי את החלטות מועצת הביטחון וקוראת להשמדתה של ישראל, מדינה חברה באו"ם. אין גבול לצביעות.

הדרך הטובה ביותר להילחם בצביעות הזאת היא לומר בצורה איתנה ואחידה את האמת. הנה האמת: אומרים שההסכם הזה מרחיק מלחמה. זה לא נכון, ההסכם הזה מקרב מלחמה.

ראשית, כי איראן תקבל מאות מיליארדי דולרים והיא כבר עכשיו מצהירה בגלוי שהיא תשתמש בכסף הזה לממן ולחמש את תנועות הטרור שלה ואת התוקפנות שלה באזור ובעולם.

שנית, יתחיל מרוץ חימוש גרעיני במזרח התיכון.

אומרים גם שההחלטה באו"ם היא סוף פסוק – זה לא נכון. כי כל עוד הסנקציות של הקונגרס האמריקני בתוקף, ואני מזכיר לכם שהכלכלה האמריקנית גדולה יותר מפי ארבעים מהכלכלה האיראנית, איראן תיאלץ לעשות בסופו של דבר ויתורים ולא רק לקבל אותם.

אומרים גם "לא יכול להיות שכל העולם טועה", ומזה מקישים שהעסקה טובה – זה לא נכון.

ראשית, לא כל העולם טועה, ורבים במזרח התיכון רואים עין בעין עם ישראל את ההסכם הזה כמסוכן, כמסוכן להם, כמסוכן לאזור, כמסוכן לעולם.

ושנית, ההיסטוריה כבר הוכיחה שגם כשהעולם מאוחד, הוא לא בהכרח צודק. רק לפני כמה שנים הייתה הסכמה בינלאומית רחבה על הסכם הגרעין עם צפון קוריאה, והיום לצפון קוריאה יש כתריסר פצצות גרעין, והיא בדרך להשיג עוד הרבה הרבה פצצות.

את האמת הזאת צריך לומר בקול רם וצלול, כי האמת משרתת את האינטרס של ישראל.

צילום: קובי צרפתי