רה"מ בנימין נתניהו: שנה טובה ומתוקה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגברת שרה נתניהו השתתפו הערב בכנס הרמת כוסית עם חברות וחברי הליכוד לכבוד ראש השנה.

ראש הממשלה נתניהו נשא דברים לקראת השנה החדשה, איחל שנה טובה לחברות וחברי הליכוד ולכל אזרחי ישראל והציג הישגים שהשיגה הממשלה.

מבין הישגי הממשלה שהציג ראש הממשלה:
1. חיזוק הביטחון ושמירה על הביטחון - מדיניות נחושה של תגובה ופעולה תקיפה מול כל ניסיון לפגוע בנו, לא עוד מוכנים לקבל "טפטוף" של פצמ"רים או של רקטות או שום תקיפה לאזורנו. מול טפטוף מקבלים מטר.
2. ביצור הגבולות - בניית גדר הביטחון, עצירת ההסתננות למדינת ישראל והוצאת מסתננים בלתי חוקיים.
3. חיזוק הכלכלה של מדינת ישראל - הפחתת מיסים, עידוד צמיחה, עידוד תחרות, עידוד יציאה לעבודה, המשך הצמיחה במשק והורדת האבטלה לשפל היסטורי. ישראל נמצאת היום בשיא התעסוקה של כל הזמנים.
4. חיזוק החברה בישראל - הורדה במחירי החשמל והמים, העלאת שכר המינימום, העלאת שכר החיילים, הרחבת טיפולי השיניים חינם לילדים עד גיל 14, הפחתת מחירי התחבורה הציבורית, הגדלת קצבאות השלמת ההכנסה לקשישים והנהגת תוכנית חיסכון לכל ילד, קידום מתווה הגז.
5. חיזוק/העצמת מעמדה הבינלאומי של ישראל - מדינות רבות בעולם מעמיקות קשרים עם ישראל. ישראל היא מעצמה עולמית למלחמה נגד הטרור ולקידום הטכנולוגיה בכל התחומים האפשריים.
6. התקרבות בין ישראל לעולם הערבי שיכולה לסייע לישראל להגיע להסדר שלום עם אותם פלסטינים שרוצים בשלום אמת.
מדינות במזרח התיכון מבינות היום שישראל איננה האויב שלהן אלא ישראל היא בעלת הברית שלהן נגד איראן נגד דאעש נגד כוחות האיסלאם הקיצוני.
7. השגת הסכם סיוע ביטחוני הגדול ביותר בתולדות ארצות הברית. הידידות בין ישראל לארצות הברית לא רק תימשך היא תתחזק בעוצמה גדולה.
8. הרחבת רשת התחבורה לכל חלקי הארץ - תנופת עשייה עצומה: כבישים, רכבות, מחלפים, גשרים. חיבור הצפון והדרום למרכז וביטול רעיון "הפריפריה", רכבת העמק, כביש מספר 1 המשודרג, הרכבת המהירה לירושלים.
9. פיתוח הדרום והצפון - הורדת צה"ל דרומה ובניית קריית הסייבר בבאר שבע שהפכה את הנגב למרכז סייבר עולמי, פתיחת בית ספר לרפואה בצפת, תוכניות לפיתוח הגליל.
10. שדרוג החינוך - התמקדות בשני עקרונות - ציונות ומצוינות, הפחתת מספר הילדים בכיתות, תגבור לימודי המתמטיקה והמדעים, הוספת סייעת שנייה בגני הילדים.
11. המשך המאמץ לטפל במחירי הדיור - הגדלת מלאי הדירות בתכנון ומספר התחלות הבנייה מתוך מטרה לאפשר לכל אזרח בישראל דיור זמין במחיר הולם.
12. הנהגת הרפורמה לשילוב המגזר הערבי בחברה הישראלית. גם פיתוח וגם שמירה על החוק והסדר.

שנה טובה ומתוקה לכולם!

 

 

 

 

 

צילום: עדי ברוך