דברי רה"מ ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד 19.12.16

בפתח ישיבת סיעת הליכוד שנערכה היום בכנסת נפרדה סיעת הליכוד ממנכ"ל הליכוד היוצא, גדי אריאלי, אחרי 11 שנה של פעילות מסורה למען תנועת הליכוד. רה"מ נתניהו הודה לגדי אריאלי ואיחל לו בהצלחה!

 

לאחר מכן אמר רה"מ נתניהו את הדברים הבאים:

"אני רוצה לשבח את תושבי עמונה, הם קיבלו את ההחלטה הנכונה – נכונה גם להם וגם להתיישבות וגם למדינה. אנחנו נמשיך לחזק ולפתח את ההתיישבות ואני רוצה להבהיר: אין וגם לא תהיה ממשלה שתומכת יותר בהתיישבות ודואגת יותר להתיישבות מהממשלה בראשותנו – בראשות הליכוד. וזה יימשך.

אני גם רוצה להצדיע לכוחות צה"ל והשב"כ שחשפו הלילה מפעל נשק גדול מאוד מתחת לבית בחברון. זה סיכול חשוב מאוד שאין לי ספק הציל חיים רבים. הדבר הזה מוכיח פעם נוספת את החשיבות של עיקרון פשוט: ישראל, צה"ל וכוחות הביטחון של ישראל, חייבים להיות הגורם הביטחוני ששולט במרחב ובשטח ויכול להיכנס ולפעול בכל מקום כדי להילחם בטרור ולסכל את הטרור. זה קו שמנחה אותנו וימשיך להנחות אותנו בהמשך גם כן.

אני רוצה להתייחס לחשדות החמורים נגד ח"כ באסל גאטס. אני חושב שהדבר מחייב חקירה מעמיקה. במידה שהחשד יתברר כנכון הרי שמדובר בעבירה חמורה ביותר נגד ביטחון המדינה ונגד ביטחון אזרחי המדינה.

מי שפוגע בביטחון מדינת ישראל צריך להיענש בחומרה ומי שמזדהה עם אלה שרוצים להשמיד את מדינת ישראל – מקומו לא בכנסת ישראל.

השר זאב אלקין כבר החל לפעול בעניין הזה והוא בוודאי ירצה להחתים חברים כאן. אני אחתום לך. אבל שמעתי שיאיר לפיד הורה לחברי מפלגתו לא לחתום. עכשיו, זה לא מפתיע אותי. זה מאכזב, אבל לא מפתיע. זה לא מפתיע כי מדובר באיש שמאל שעומד בראש מפלגת שמאל.

יאיר לפיד מנסה להסוות את העובדה הפשוטה הזאת אבל האמת הפשוטה, שיאיר לפיד מוביל מפלגת שמאל, נחשפה עכשיו בפני כל. אני מקווה שהוא ישנה את דעתו, אבל הציבור בוודאי כבר יקבע את דעתו גם עליו."