רה"מ נתניהו: חג חנוכה שמח לכולם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הדליק נר שמיני של חנוכה עם חברות וחברי הליכוד ואמר בין היתר את הדברים הבאים:
"חג חנוכה שמח לכולם.
אלה שחיכו בפנים ואלה שעדיין נמצאים בחוץ - חג חנוכה שמח לכולכם!
אני שמח מאוד להיות עמכם בערב הזה להדלקת נר אחרון של חנוכה.
מדינת ישראל עוברת ימים היסטוריים. 100 שנים אחרי הצהרת בלפור, 70 שנים אחרי הכרזת המדינה, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הכיר בירושלים כבירת ישראל. כל הכבוד לו.
היו גם נשיאים אחרים שנתנו את ההבטחה הזאת אבל היא לא התקיימה, ואני אמרתי לו שזה יהיה צעד מתבקש וצעד היסטורי, אבל היו כאלה שניסו לשכנע אותו, את נשיא ארצות הברית שישראל לא באמת רוצה את הצעד הזה.
הנשיא שוחח איתי כמה פעמים, כולל בשיחת טלפון ימים אחדים לפני החלטתו ואני הבהרתי לנשיא ארצות הברית ביחס לעמדתנו מול הצעד הזה.
הוא שאל אותי האם ישראל באמת רוצה ואני אמרתי לו ישראל כן רוצה, מה זה רוצה אלפי שנים רוצה.
המאמצים הדיפלומטיים הללו נשאו פרי. המהלך הזה יזכר לדורות כמו גם הגעתו של הנשיא טראמפ לכותל.
אתם יודעים שבאו"ם אומרים שהכותל המערבי הוא שטח פלסטיני כבוש. אז יש לי חדשות בשבילם: הכותל זה שלנו ,זה תמיד היה שלנו, זה תמיד יהיה שלנו והכותל הוא בליבה של ירושלים המאוחדת שתמיד תהיה שלנו.
 
ידידיי אנחנו מדליקים היום נר שמיני של חנוכה. לפני למעלה מאלפיים שנים, המכבים חנכו את בית המקדש והדליקו בו את מנורת השמן.
לכל אלה שמנסים היום לשכתב את ההיסטוריה, אני רוצה להזכיר: המכבים לא היו פלסטינים, הם היו יהודים, אחים, לוחמים. איזו גבורה איזו גאווה.
ואנחנו ברוח המכבים הופכים היום את ישראל למדינה חזקה מאוד לכוח עולמי עולה!.
אנחנו עושים זאת בזכותכם ובתמיכתכם חברות וחברי הליכוד.
 
הנה הדבר החשוב, הכי חשוב והראשון שאנחנו עושים: אנחנו שומרים על ביטחון ישראל, אנחנו עושים זאת בכל מקום, בים, באויר ביבשה מהדרום ועד הצפון
אנחנו מבצרים את עוצמתו של צה"ל, אנחנו שומרים על הגבולות. בלמנו כליל את ההסתנננות לישראל ומעל לכל אנחנו מעבירים לאויבינו עיקרון פשוט: מי שפוגע בנו אנחנו פוגעים בו.
מי שמאיים להשמיד אותנו, ידידי הרב לאו, מילים שאתה מבין יותר מכולם, מי שמאיים להשמיד אותנו שם עצמו בסכנת כליה.
בכלכלה, בחברה בתשתיות אנחנו הופכים את ישראל לאחת הכלכלות המתקדמות בעולם. 
תחת הנהגתנו הבאנו שגשוג אדיר בכל התחומים. העלינו את הצמיחה, העלינו את שכר המינימום, העלינו את שכר החיילים, הוצאנו גז מהמים ופתחנו את השמיים, פרשנו כבישים ומסילות והפכנו את ישראל למעצמת סייבר עולמית.
רבותיי את הדברים הללו ודברים רבים אחרים, רואים בכל חלקי הארץ ואני רוצה שכל אזרחי ישראל יהודים ולא יהודים, חילונים ודתיים, אני רוצה שכולם, ילדים וילדות יהיו חלק מסיפור ההצלחה הכביר שנקרא מדינת ישראל.
 
אני רוצה להגיד לכם שכל העולם רואה את ההישגים הללו. אתם רואים אותם, הציבור רואה אותם וגם אנשי השמאל בפוליטיקה ובתקשורת גם הם רואים אותם. 
וכיוון שהם רואים את זה, כיוון שהם רואים את כל ההישגים הללו, הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי.
וכיוון שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי, הם מנסים לנצח אותנו בהכפשות ובהפגנות שמאורגנות ומתוזמנות, בין השאר, על ידי הקרן החדשה של השמאל.
בסוף, בעוד כמה חודשים, כשכל האמת תצא לאור, יתברר שהיה פה מסע ציד מאוד מאורגן כי יתברר דבר פשוט: לא יהיה כלום כי אין כלום.
בעוד שבועות בודדים יישבו באולפני הטלוויזיה כתבים ופרשנים חמורי סבר והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד, רוצה לומר מן החמורות שידעה המדינה.
רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלא כלום. למעלה משישים אחוז מהמלצות המשטרה מושלכות לפח.
הפעם הם אומרים: זה לא פוליטי, שמעתם, זה לא פוליטי, הצחקתם אותנו. שלטי די לכיבוש זה לא פוליטי, גם שלטים בעד bds זה לא פוליטי. מה פתאום...
רבותיי אין יותר פוליטי מזה וכל אדם הגון יודע את האמת הפשוטה הזאת.
 
אז אני אומר לחברינו באופוזיציה התאזרו בסבלנו ובעוד שנתיים אחרי שהממשלה שלנו תעשה עוד הרבה דברים גדולים למען המדינה תבואו לקלפי תצביעו ואני אומר לכם שוב תפסידו, כי העם רואה את הדברים הגדולים שאנחנו עושים, כי הציבור חכם ויודע את האמת כי סופה של האמת לנצח
חברי הליכוד, תודה רבה לכם על התמיכה האדירה, אני אוהב אתכם, אני מודה לכם. חג חנוכה שמח לכולכם ולכל עם ישראל. תודה רבה לכם."
צילום: קובי צרפתי