דברי רה"מ נתניהו בהרמת כוסית לכבוד חג הפסח יחד עם חברות וחברי הליכוד

אני איתכם. זה נכון תמיד ונכון במיוחד בימים שתוקפים אותנו - אותי ואת רעייתי ואת משפחתי. אנחנו כבר רגילים לזה. שמעתי את הטענות על כך ש״יש לי אובססיה לתקשורת״. אני רוצה לגלות לכם סוד: לי אין אובססיה לתקשורת, מה שבטוח שלתקשורת יש אובססיה אליי ולצערי גם למשפחתי. אבל זה לא מרשים אותנו כי אנחנו הולכים עם האמת שלנו ואנחנו הולכים בדרך שלנו והדרך שלנו היא דרך הליכוד! בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו נמשיך ללכת יחד עוד שנים רבות ולהוביל את הליכוד ואת מדינת ישראל.

 

אני גאה לעמוד בראש הליכוד, אני גאה לייצג אתכם כראש ממשלת ישראל. זאת זכות גדולה, זו גם אחריות גדולה. אני גאה להוביל את מדינת ישראל לשגשוג כלכלי ולהישגים מדיניים חסרי תקדים - הישגים שהמדינה לא ידעה מאז הקמתה. ישראל בהנהגתנו הופכת לכוח עולמי. אני רואה את זה ביחס של המעצמות הגדולות בתבל למדינת ישראל. ב-60 יום התקבלתי בכבוד ובידידות כרה״מ ישראל על ידי 3 ממנהיגי העולם: הנשיא טראמפ בוושינגטון, הנשיא פוטין במוסקבה והנשיא שי בסין. מתי היה דבר כזה בתולדות המדינה?

 

אנחנו שומרים על ביטחון ישראל. אנחנו שומרים על גבולות ישראל. ראו מה קורה סביבנו, איזה זוועות איומות מתחוללות כאן, מרחק נסיעה מהמקום שבו אנחנו מתכנסים כאן הערב. המזה״ת בוער ומדינת ישראל היא מבצר חזק של יציבות, של ביטחון, של שגשוג. ואני מבקש לומר לכם - זה לא קורה מעצמו, זה קורה מפני שאני מאמין, כפי שאתם מאמינים, ביישום הלקח המרכזי של הקמת המדינה והקמת צה״ל: תמיד נגן על עצמנו בכוחות עצמנו, מול כל איום, מול כל אויב - זו ההתחייבות שלי כלפיכם וכלפי כל אזרחי המדינה. כדי להבטיח את ביטחון ישראל אנחנו פועלים מקרוב ומרחוק, בתוך המדינה ומחוצה לה. בתעוזה ובאחריות - בעוצמה ובנחישות.

 

יש לנו גם כלכלה נהדרת - התעסוקה במשק מלאה, ההשקעות בשיא, הגירעון נמוך ואנחנו דואגים שעץ הכלכלה ימשיך לצמוח. זה מה שאנחנו יודעים לעשות, לא סתם לקטוף את הפירות. העלינו את שכר החיילים, את שכר השוטרים, את שכר המינימום, הגדלנו את קצבאות הקשישים ובקרוב נגדיל גם את קצבאות הנכים. הייתי במפגש עם נכים קשים ועם הורים של נכים קשים ואני רוצה להגיד לכם - זה קורע לב. בכל המקרים ובמיוחד במקרים האלה מגיעה להם העזרה שלנו - ואנחנו נעזור להם.

 

אני מבקש להודות לכם בערב פסח על התמיכה האדירה בי, במשפחתי ובדרכי - דרכנו המשותפת. ואני מבקש לומר לכם, מה שאני באמת מרגיש מעומק ליבי: אתם מקור הכוח, אתם הצוק האיתן, אתם נפלאים ואני אוהב אתכם. חג פסח שמח לכם, תודה רבה לכם, מכל הלב!.