נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת התמיכה של הליכוד

תודה רבה לכם, תודה לכם, חברות וחברים יקרים. תודה לכם, תודה לכם שבאתם מכל חלקי הארץ, אתם מרגשים אותי, אני אוהב אתכם. תודה רבה לכם, תודה לכם, חברות וחברים יקרים. תודה לכם, תודה לכם שבאתם מכל חלקי הארץ, אתם מרגשים אותי, אני אוהב אתכם. תודה מיוחדת לך, יו"ר הקואליציה - דוד ביטן, על היוזמה ועל הארגון של הכנס הזה. תודה לכם חבריי השרים, ידידיי חברות וחברי הכנסת, ראשי הערים, ראשי הסניפים, חברי הסניפים, תודה לכולכם על התמיכה הגדולה בי וברעייתי האהובה שרה, שצועדת אתי לאורך כל הדרך. 

 

ידידיי, בימים האחרונים, אתם הצפתם אותנו בתמיכה ובאהבה, שאני לא זוכר. ואתם יודעים, אני כבר כמה שנים במקום הזה. אני מודה לכם מקרב לב. הבוקר אמר לי אחד מכם בחוכמה, הוא אמר לי  'ביבי, הם לא רוצים להפיל רק אותך, הם רוצים להפיל אותנו, את כולנו, את הליכוד ואת המחנה הלאומי'. הוא אמר לי, תקשיבו טוב, הוא אמר 'הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי, אז הם מנסים לעקוף את הדמוקרטיה ולהפיל אותנו בלי בחירות'. ואני אומר לכם 'לא בכדי', כי הם יודעים שלא בכדי, אנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות, כי אנחנו הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה. הפכנו את המדינה שלנו לכוח עולמי עולה, בבטחון, במודיעין, בסייבר, בכלכלה, בטכנולוגיה, בכל כך הרבה תחומים. 

 

עכשיו, אתם זוכרים שתקשורת הפייק ניוז פימפמה לנו במקהלה אדירה ואחידה כדרכה. היא פימפמה לנו, שאם לא ניסוג משטחי מולדת, ישראל תהיה מבודדת, חלשה ועזובה. אתם זוכרים את הזעקות? - בידוד, בידוד, בידוד. איך אותו איש ישןעם זקן חדש, הוא היה פעם ראש ממשלה לזמן קצר, לא מהמוצלחים ביותר, הוא אמר 'הצונאמי המדיני בדרך'. איזה צונאמי? איזה בידוד? איזה שטויות? - מדינת ישראל נמצאת בפריחה מדינית חסרת תקדים וזרם הביקורים בארץ וזרם ההזמנות שלי לחו"ל הוא חסר תקדים - הודו, סין, ארה"ב כמובן, אפריקה, כל היבשות, אין ספור מדינות.

 

עכשיו תראו, מכיוון שגם השמאל וגם התקשורת וזה אותו הדבר, יודעים זאת, מכיוון שהם יודעים זאת, אז הם מתגייסים כעת למסע ציד אובססיבי חסר תקדים, נגדי ונגד משפחתי, במטרה לבצע הפיכה שלטונית. המטרה שלהם היא להפעיל לחץ פסול ובלתי פוסק על גורמי האכיפה, כדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר, בלי קשר לאמת, בלי קשר לצדק. משטרת המחשבות בתקשורת יורדת full time 24/7. היא קובעת את הקו וכולם צריכים להתיישר לפי הקו הזה, אוי למי שיסטה ממנו.

 

היום קראתי פוסט של איש חכם והוא באמת שואל, מה שאתה העלית, דוד. הוא אומר, איך זה שצריך לחקור את ראש הממשלה על שיחותיו עם המו"ל של 'ידיעות אחרונות' אבל לא צריך לחקור עשרה ח"כים שהגישו את החוק ועוד עשרות שהצביעו בעד החוק, לסגור את 'ישראל היום' - מה שהיה מכניס עשרות מיליונים, או מאות מיליונים לאותו מו"ל. ואגב, רבים מאותם ח"כים קיבלו תקשורת מלטפת. את זה כמובן אומרים פרשני השמאל- את זה לא צריך לחקור. איזו חגיגה של צביעות, איזו התחסדות, איזה מוסר כפול. אבל זה לא פלא. ראיתם את השלט בהפגנת השמאל, הפגנות השמאל בפתח-תקוה- "נתניהו אשם עד שתוכח חפותו". תקשיבו טוב למה שאמר יוזם הפגנות השמאל, שם בפתח תקוה. הוא אמר, בעצם כך, הוא אמר 'לא נוכל להפיל את נתניהו בבחירות, אז נפיל אותו בחקירות'. אני מצטט אותו "אין לנו רוסים, אין לנו מזרחים, אין לנו פריפריה, אין לנו נושא דגל,אנחנו בצרות'. אז ידידיי, אנחנו לא בצרות - יש לנו מזרחים ויש לנו אשכנזים, יש לנו עולים חדשים ויש לנו וותיקים, יש לנו חילונים ויש לנו דתיים, יש לנו את עמונה ויש לנו דימונה.יש לנו העם, יש לנו את עם ישראל ואנחנו נושאים בגאון ובגאווה את דגל ישראל ונמשיך לשאת אותו עוד שנים רבות.

 

התקשורת והשמאל, שמשרת אותה, קשה להם לקבל את זה, אז הם מייצרים אין סוף פרשיות, אין סוף כתבות, אין סוף כותרות, כדי שאולי, אולי, משהו יתפוס - אם לא צוללות, אז סיגרים. אם לא סיגרים, אז שיחות עם מו"ל, אם לא תיק 1000, אז תיק 2000, אם לא 2000, אז 3000, 4000, 5000. הם דורשים מגורמי האכיפה, 'תנו לנו משהו, לא חשוב מה'.

 

עכשיו ידידיי, מטבע הדברים, אני לא יכול להתייחס לכל שטות שמועלית בשטפון התקשורתי הזה. אבל אתם בודאי זוכרים, אני יודע שאתם זוכרים. זאת לא הפעם הראשונה שמקהלת התקשורת משתמשת בתרגיל הזה, של עננת שחיתות פיקטיבית. ב-1992, הם הצליחו להפיל את יצחק שמיר בהאשמת שווא - 'מושחתים נמאסתם' והם הביאו לנו את אסון אוסלו והאוטובוסים המתפוצצים. ב-1999' הם חזרו על אותו תרגיל עם עמותות ברק ו'שחר של יום חדש' - שחר של יום שהביא לנו את האינתיפאדה השנייה ולמעלה מאלף ישראלים הרוגים. עכשיו הם מנסים לחזור על זה בפעם השלישית, אבל הם עושים זאת ביתר שאת. והם עושים את זה לא רק לי, הם עושים את זה גם לרעייתי. הם לא יספרו לציבור, אף פעם לא יספרו לו, שהיא תומכת ומלווה משפחות שכולות, ניצולי שואה, ילדים חולי סרטן, חיילים בודדים - את זה הם לא יספרו. את זה הם לא יספרו, אבל במקום זה הם מעדיפיםלעסוק בדברים ב'רומו של עולם' - הנוהל להחלפת מנורה, חמגשיות, כוס התה שהוגשה לאביה הצדיק בן ה-97 על ערש דווי. איזו בושה! 

 

בוקר, צהרים וערב, הם נותנים כותרות מפוצצות, 'פרטים חדשים', 'התפתחויות דרמטיות', 'מצעד הנחקרים'. אני רוצה להגיד לכם ש"יש שמועות, הן הגיעו אלי עכשיו, שעוד מעט התקשורת תדרוש להזמין את קאיה לחקירה, באזהרה".אני רק יכול לומר לכם, את מה שאני אומר מהיום הראשון - 'לא יהיה כלום, כי אין כלום'. 

 

תודה רבה לכם, אבל אני יודע, שמה שאני אומר 'מבאס' כמה אנשים. למשל, שמענו שלשום שבכירים פלשתינים ואני מצטט- 'מייחלים לנפילת נתניהו בגלל החקירות'.טוב, ברור, טוב, הרי גם הם רוצים שישראל תיסוג לקווי 67' ותקים מדינה פלשתינית בפאתי כפר סבא. ידידיי, גם הם יתאכזבו, כי זה לא יקרה. אבל אני נאלץ לאכזב עוד מישהו, אני נאלץ לאכזב גם את עיתון "הארץ", שהבוקר העיתון המכובד הזה פרסם מאמר, שהציע לי באופן מפורש הצעת אתרוג, 'רק תיסוג מיהודה ושומרון ונרד ממך'. אז הנה התשובה שלי - 'לא, לא תודה'.

 

אם השמאל רוצה להתעמת אתנו על תפיסתו המדינית והכלכלית, יואיל לעשות זאת בקלפי, ובבחירות הבאות, בעזרת השם ובעזרתכם, נקבל לא 30 מנדטים אלא 40 מנדטים, 40 מנדטים.

 

תודה רבה לכם ידידיי, תודה על התמיכה, תודה על האהבה, תודה על העוצמה, תודה על ההתייצבות יחד, תודה רבה לכולכם, תודה רבה.